lördag, oktober 24, 2009

Rena skräckfilmen i kylskåpet

Ja är det inte toapapper som flyr ut från toan så är det köttfärs som drar järnet från kylen.
I morse öppnade jag kylskåpet för att ta ut mjölken, då plötsligt flög en påse köttfärs ut, tallriken den legat på for åt ett annat håll, och en burk creme fraiche försökte också smita i väg i den allmänna villervallan.
Inte nog med det, blodet som hade kommit ut ur påsen med köttfärs ( varför blir det alltid så,det är så dålig kvalité på påsarna ju ) stänkte på golvet och nedersta hyllorna i kylen, precis som i nån skräckfilm, och jag min höna skrek rakt ut !
Som de larviga fruntimmerna i en Indiana Jones film, bara vrålade i flera sekunder.
Ja suck, när pojken fick höra det senare, (han sov hos mormor i natt ) så undrade han om jag hade fotat .
Nej det gjorde jag inte, haha, när jag var liten så fotade man på typ jul, födelsedagar och semestern, numera fotar man ju allt hela tiden, när vi är på semester så fotar vi minsta matbit vi äter, men att fota köttfärsflykten hade jag inte en tanke på.

Inga kommentarer: