måndag, oktober 26, 2009

En lång dag

Ja konstigt nog, jag som aldrig bruka hinna nåt, om alla dar var så långa som den här så skulle jag ju hinna massor.
Jag har läst , gjort en efterrätt, sagt upp en tidningsprenumeration, gjort ett kort, tvättat och hängt upp kläderna sen, rensat tidningshyllan, sorterat lite stämplar, sorterat lite cd skivor, burit ner skor i källaren inför vintern, varit till bibblan, dammsugit, lärt pojken lite om Sveriges geografi, gjort situps, bloggat, pluggat ryska, hjälpt pojken att städa lite på hans rum, och ändå är klockan ca 1,5 timme mindre än vad den brukar vara när jag drar mig till sängen.
Så nu ska jag unna mig att lägga mig riktigt tidigt med en rar bok om kungens systrar ,skriven på 40 talet.
4 timmar och 40 minuter innan jag ska upp och jobba, tjohej, jag hinner nog bli rätt utvilad, och så behöver jag inte sova så mycket efter jobbet imorgon,det kanske blir en god cirkel.

Inga kommentarer: