lördag, oktober 17, 2009

Konferens i kyrkan


Ikväll var jag på möte i kyrkan kl 17-19,det är stor konferens, folk har kommit från Sundsvall, Örnsköldsvik, Luleå, Skellefteå mm.
Imorgon blir det möte 11-13.
Det var så fina tal ikväll, bland annat om hur man bestämmer vad som är viktigast att göra, att många saker är bra, och andra är bättre, men man kan inte hinna allting hela tiden.
Det är ju ett av mina problem,att jag vill hinna göra allt och lite till.
Så det kändes som att talen var direkt till mig, jag njöt verkligen.
Träffade också flera vänner jag inte träffat sen i somras, det är ju inte så ofta man träffs när det är 30 mils avstånd.

Nu ska jag bada, och Claes ska ominstallera min besatta dator,så kanske den blir normal sen, rekordet på antal försök att starta den innan den startade är 42, och sen är så otroligt slö att om jag klickar på att starta internet så hinner jag måla naglarna innan det startar upp ungefär.

1 kommentar:

maxell sa...

Men oj va du passar i rött. Eller... jag tycker du gör det. :) Fram för mer rött åt folket å helst till Samara!