söndag, oktober 18, 2009

Min dator är helt besatt

Ja fy och blä,det är så jobbigt,den startar ju inte, klagar på nåt om bios,och så startar den inte, kan ta typ 50 försök innan den kommer igång.
Så vi ominstallerade windows, men det blev inte bättre.
Dessutom är allt konstigt nu, inga filer, inga favoriter, inga mailadresser, inga program ,måste installera allt från början, och importera från bärbara håddisken.
Men vissa program finns bara ny modern version på,som är fulare och svårare än de gamla,så jag klickar fel och blir förvirrad, varför kan inte program stanna som de varit ? vad är syftet med fula nya versioner där allt är flyttat på,suck o snyft, nu går ju en massa tid till ingen nytta för det här,och jag vågar aldrig mer stänga av datorn heller, huuuu.

1 kommentar:

Charlotte sa...

Hur gammal är din dator? Vi hade en bärbar som bara stängde ner sig. Där var det fel på fläkten. Fast din startar inte, jag har en kompis som inte får igång sin alls. Ska sms:a och fråga vad som var fel så återkommer jag till dig. Kanske det beror på samma sak.
Nu ska jag och hunden gå ut en stund. Fast han har somnat så jag hinner nog dricka kaffe och hänga tvätt innan också. Ha det bra Anna!