onsdag, november 11, 2009

Gääääsp

Ja nu drar jag mig till kojs, ska bara hänga tvätt först.
Ikväll simmade jag 700 meter, det blir 7800 meter hittils i år, tror aldrig jag uppnår mitt mål på 1,2 km, men jag får försöka, känner mig skönt trött.

Idag var jag på utvecklingsamtal med pojkens lärare, det som hette kvartssamtal när jag gick i skolan,men numera är de på en halvtimme.
På den tiden hette det Centralskolan, nu heter det Skärgårdsskolan, där vi hade våra skåp , där var det ett café nu ! Biljardbord hade de också, snacka om att tiderna förändras.
Kändes lite konstigt att gå i samma korridor där jag gick varje dag för 20 år sen, men många gamla minnen kom till liv ,som den gången jag ritade ett kors i taket ( minns inte varför, det var nåt vi slog vad om tror jag ) och en lärare kom på mig och blev väldigt förvånad, jag var ju den ordentliga snälla flickan som aldrig var till besvär, hihi,men även jag kunde busa vid sällsynta tillfällen.

Inga kommentarer: