fredag, november 06, 2009

HemmaBio kväll i går

I går kom jag hem så sent att jag knappt orkade blogga, lovade visa Fokis autograf,men nu är det sent igen, ska ta och visa den imorgon, tillsammans med en autograf jag vunnit på Tradera.
men imorgon är jag ledig, tjohoo, ska på pysselträff, det ska bli jättekul, har inte varit på nån träff sen i våras.

Jag och Elis var alltså hem till vår vän Thomas i går,och kollade på film, sammanlagt var vi 8 personer, filmen hette Transformers : Revenge of the Fallen .
Den var ganska bra, bilar som förvandlade sig och blev robotar och talade ( jag gillar idén, tänk när min Samara börjar tala ryska med mig,hihi ).
Fast vad jag tyckte var häftigast var att gå på toa. De har en väldigt häftig toalett, man för bara handen över en fotocell,så spolar det, samma sak med papperskorgen, det upptäckte jag när jag råkade vifta ut med armen,och plötsligt så vrrrrr, öppnades locket på papperskorgen,haha.
Jag uppförde mig som Mr Bean ungefär, viftade igen, igen och igen.
Men bortsett från den roliga effekten,det är ju väldigt hygiensiskt och bra.

Inga kommentarer: