tisdag, november 24, 2009

Livat värre

Idag har det varit full fart, vi har varit på återvinningen med 2 gamla dataskärmar, och en gammal symaskin, så postade vi brev, släppte av pojken på en kyrkaktivitet, köpte en ny router, så nu går internet otroligt fort.
Sen åt vi på mcd, jo så blev det med vårt " äta ute " .
Claes föreslog Café Göteborg, Elis röstade på Mias grill, men sen ville vi bara skynda oss, verkade så jobbigt att köra in till centrum när vi hade hämtat gossen i kyrkan, så vi tog Mcd,för det ligger vägg i vägg med Ica.
När vi ätiti oss mätta på burgare så handlade vi mat ,sen hem och packa upp, nu är jag yr av trötthet som vanligt, ska bara fylla på mop3 spelaren, sen kommer jag nog att somna innan huvudet ens landat på kudden.

men det är inte bara stress i mitt liv, jag har väldigt kul också.


den här bilden är tagen på farsdag, det är bara Trocadero i glaset om nån undrar, hihi, det var en fisk som plötsligt simmade baklänges och det såg så festligt ut att jag garvade för fullt, och Claes passade naturligtvis på att fota utan att jag ens märkte det.

Inga kommentarer: