måndag, november 30, 2009

Whos bad ?


Ja inte kan det väl vara den här tuffingen ändå,hihi.
han kan inte stå för det är ett mobilsmycke,så vi fick använda tejp för att kunna ta bilden.
men jag har honom annars ståendes ,lutandes mot nåt annat, vill inte riskera att ha som mobilsmycke och kanske tappa ...

Annars känner jag mig lite " bad " som inte fått fram allt julpynt än, börjar 1 nov varje år,med en eller två saker per dag,men det är för sent, än är det några tavlor, pydnadssaker och dukar som inte hunnit fram.
Till helgen ska vi klä granen, tjohooo.
Jag har inte hittat mina halloweenljuslyktor än, något säger mig att jag inte behöver leta längre,haha, ja jag vet, Feng Shui, mindre saker så slipper vi den här röran.
Därför har jag bestämt mig för att lägga ut minst en auktion per dag i fortsättningen.
La ut 7 st i lördags, för 1 kr st, så blir det ingen osåldavgift om ingen vill ha dem.
Och än har jag inga bud alls, jamen vääääs. Men skam den som ger sig heter det ju :)

2 kommentarer:

Michael Jackson - Minnesblogg sa...

Svar: Ja, det gjorde han SÄKERT. :)

Michael Jackson - Minnesblogg sa...

Svar: Det var så lite så. :)

Var du i London när Michael gick bort, eller for du dit då du hörde att han hade gått bort? Nyfiken. :)