fredag, november 27, 2009

Sanna , Sonja, Shirley och Måns

Ikväll har vi minglat med kändisar igen.
Sanna Nielsen, Sonja Aldén, Måns Zelmerlöw och Shirley Clamp hade julkonsert i Umeå, 2 ggr i kväll, vi hade inte råd att se konserten, den kostade ju 460 kr per person, och vi ska ju lämna in bilen på verkstan nästa vecka ...
Men efteråt så signerade de skivor och pratade och var så trevliga allihop.


Shirley sa att min rosett var söt.


Sanna fyller 25 år idag, här är kortet jag gjorde till henne, det blev snett när jag scannade, hade inte tid att göra om det.


Här håller hon i kortet, hon blev jätteglad för det.


Måns och jag, vi var på varsin sida om ett bord här , han lutade sig fram, jag hukade mig o lutade mig bak, därför se jag lite tjock ut.


Sonja och jag



Jag med hela gänget.

Sonja



Jag och tjejerna



När de skulle gå så kom Måns på efterkälken, de andra och en kvinna ur personalen gick nerför en trapp,men han råkade svänga fel, så kvinnan återkom och spanade efter honom, så jag sa vart han tagit vägen,så hon ropade på honom,och då fick vi den här fina bilden med en påse Dumle mix. Men varför leker han Napoleon ? hihi.

Ja vi hade en mycket trevlig kväll fast vi inte såg konserten, de var jätterara allihop. Imorgon ska jag visa autograferna + de som hör till inlägget från i går.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilka fina bilder du tagit :) Ska iväg och träffa de när de kommer till Örebro. Förhoppningsvis får jag lika fina bilder som du som du kan få kolla på då :)

Ellen sa...

Jättefina bilder på Sanna Shirley Sonja & Måns!:)