torsdag, februari 11, 2010

Det går tungt med vikten

Nu var jag väl rolig ändå ? men det känns inte kul,
för tung det är jag, stön och suck !
Jag började på 88,5 kg
Vecka 1 : 88,4 kg
Vecka 2 : 88 kg
Vecka 3: 87,6 kg.
Vecka 4: 87,8 kg
Vecka 5: 89,2 kg !!

Jamen ? förra veckan glömde jag att skriva in,om nån kollar äldre inlägg och ser ett glapp, så jag skrev upp det nu.
Jag brukar få höra att en av anledningarna att jag har svårt att gå ner i vikt är för att jag jobbar på natten ,sover för lite och äter på knäppa tider, så jag tänkte att nu när jag är sjukskriven och får sova,och äter på mer normala tider så ska det ske mirakel , men nej dååååå, otroligt vad jag gått upp.
Ändå måste jag göra hål i bältet för alla mina bälten är förstora nu, så midjan verkar ju minska .
( säg inte nu att jag fått muskler och att de är tynge än fett, för än om det är så ,så vill jag ju bli lätt, minska påfrestningen på knäna osv )

1 kommentar:

Cissi sa...

sv: Haha, ja det mailet fick jag idag och skickade vidare! Det var inte jag som gjorde det från början, utan det har nog bara skickats vidare ;)

Hoppas du får en bra helg!