onsdag, februari 24, 2010

En glad överraskning

I natt var det synd om mig, - 27 grader !!! och så punka på cykeln, det var visst kylan som tog kål på ventilgummit, tur jag har bil,men vid hyreshusen var jag tvungen att styra cykeln med platt däck för att frakta tidningar.
När jag vaknade idag och kollade posten så hade jag fått en överraskning av min pysselkompis " Lillpiga " , coola örhängen, ett snyggt kort,och så ytterligare en lös rysk docka-pärla, hon föreslog nyss att jag kan sätta fast den i samaran, det är ju en kul idé, tack än en gång.



I övrigt så har jag varit med bilen på verkstan, nu är bromsarna i toppskick, nästa vecka ska de fixa rost.
Jag hann både gå till Myrorna i lugn och ro,och sen sitta i fikarummet på verkstan med en macka, ett äpple och en Stephen King bok.
Fyndade en signerad singel av Dr Macdoo , för bara 5 kr, ibland är det rena bingo att kolla på lite loppisar.

2 kommentarer:

shamz sa...

jättefint :) ja vem hatar inte kylan när den är så jobbig.. haha äntligen fungerar trafiken som den ska här, men jag la upp några tidningar som jag var med i haha snart ska jag lägga upp klippen

hoppas du mår bra! kram!

Malin ~ Lillpiga sa...

Varsågod, de var ju som sagt bara DU! :)