måndag, februari 22, 2010

Moussaka

Igår gjorde vi moussaka, Claes säger att det var en slump ,vilken form han använde,
men jag undrar ju. Den är väldigt lik den jag fick min mat i,när vi var i Salakos på Rhodos








Det var stillsamt på torget, 2 gubbar från byn,och så vi.



Huvudgatan, det är alltså hit Claes vill flytta när han går i pension.

Vi har - 17,8 nu, hmmmm, när vi var i Salakos var det ca 40 grader plus !!! och jag höll på att få värmeslag och sa : jag ska aldrig mer klaga på kyla.
Men jag ändrar mig och säger nu : jag ska aldrig mer klaga på värme.

1 kommentar:

Kalla Mig Linda sa...

Ser underbart ut!

Jag måste fråga dig, hur får du dina bilder där du vill ha dom- alltså med text först, sedan en bild, sen lite text igen etc... När jag försöker göra så så lägger sig alla bilderna först i en klump och all text hamnar under.... Har provat allt möjligt men icke då.... Kan man få ett litet tips på inställning som behövs kanske?? Jag är ju inte direkt bevandrad på allt detta här tekniska så jag är tacksam för all hjälp man kan få!!

Det ser så snyggt och luftigt ut och jag vill också kunna lägga upp saker så här fint! :)

Kram Linda