söndag, februari 14, 2010

Paketöppning

I går hade jag inte tid att blogga, sov länge, läste rätt långt i en Stephen King bok, den boken är så spännande att jag knappt kan lägga i från mig den ( Vargarna i Calla ) och efter lunchen hälsade jag på min mor, det är sällan jag har tid med det,men igår stannade jag 2 timmar , vi kollade på mönster på kjolar, jag ska nämligen sy en kjol,men jag kan inte sy annat än om jag får instruktioner av henne.
Så fikade vi,och kollade lite i lådorna i mitt gamla rum, inte nog med att jag har massor av saker att rensa bort här,jag har massor av saker kvar där ! Slängde bland annat en Umeåkarta från 1994.

Sen på kvällen efter middag och melodifestival så fortsatte jag läsa,hihi.
Idag har det varit en vacker solig dag, som bäst var det bara - 0,6 grader ,hurra.
Jag öppnade mitt paket som jag fick av min mor och hennes man och i det fanns det ett lååångt halsband med en stor "diamant " ,bilden blev tyvärr inte alls bra, väldigt svårt att fota, en snygg ask med ett glashjärta i, och 2 skraplotter.
På den ena blev det 10 kr, på den andra inget, suuuck, kan man inte få vinna en miljon eller så, vore ju trevligt.



Inatt ska jag jobba, känns lite nervöst efter att ha varit sjukskriven i 2 veckor, men jag har börjat lägga mig tidigare på kvällarna, så det kanske blir en god cirkel nu. Armen är inte helt bra,men det är en enorm skillnad, jag har ju också försökt att göra så mycket som möjligt med vänster arm.
Tur jag har en spännande ljudbok att lyssna på, ( Flickan som lekte med elden ) då kommer nog jobbet att kännas som att det går snabbt.

1 kommentar:

Lillsnörpa sa...

NEJ! Kastade du kartan??? Tänk vad mycket roligt det går att göra av den... Askar och häftiga paket :) Ha det Bra! /Lillsnörpa