måndag, februari 08, 2010

Veckans skörd

Det har stått lite stilla på autograf-fronten på sistone,men idag fick jag hem Björn Borg som jag vunnit på Tradera, det är mycket bättre kvalite än vad som syns på bilden här.



Sandra Kim som vann eurovision 1986 ,fick jag hem i fredags.


Av samma Traderasäljare som jag vann Sandra, så vann jag även den här singeln med
Midi Maxi och Efti, svensk grupp som nog bara gjorde en cd i början på 90 talet, jag hade tur i höstas och fick tag på den cdn, men den här signerade vinylsingeln ville jag gärna ha.


Claes fick också post i fredags, signerad bild från Ronny Svensson som bad om ursäkt för att det tagit tid, det är nog 3 månader sen Claes kontaktade honom.


Ikväll simmade jag 500 meter, så nu är jag uppe i 1200 meter hittils i år.

Inga kommentarer: