onsdag, februari 10, 2010

Pizza och tårta

Här är en bild på pizzan Claes gjorde i går, väldigt god, och massor av rester blev det.


Skinka, räkor, fetaost , oliver mm.


Idag på Ica hade de erbjudande på tårtor, och när jag såg vad de hade att erbjuda så var jag ju tvungen att köpa, än om vi nu ska gå ner i vikt och inte borde äta tårta.
Men det blir alla hjärtans dag på söndag, istället för att äta ute, eller köpa presenter till varann som sen bara blir nåt mer att dammtorka så ska vi fira med den här tårtan.


Ja jag ska antingen klippa ut bilden ,eller rent av spara hela kartongen,få se hur jag gör, det är ju min kära Victoria :)

1 kommentar:

Tess-Angelica sa...

Svar: Hej! Tack för din kommentar på min blogg! Haha, jag det går ju inte att missa om man har en sån mössa! Jag brukar också fota bussar i olika länder! haha! det är kul faktiskt! I Moskva finns det ju trådbussar också, en blandning mellan buss och spårvagn!!!