söndag, februari 21, 2010

Jag är less på vintern

Jag har sagt det länge, att jag är less på vintern, att jag hatar snö,och att det är så kallt så man kan dö,men nu är det allvar.

Nu är snön högre än motorhuven på bilen, nu har vi verkligen ingenstans att förvara mer snö,och det har snöat lite idag.
Det är " bara " -16,4, igår kväll var det - -22,7, det får räcka nu.
Ifjol den här dan så var det bara - 4, måste ju bara vara kallaste och mest snöfyllda vintern nånsin.


Så jag tog på mig en turkisk sommarklänning för att pigga upp mig, mina nya svarta leggings och tröja som jag köpte på rea häromdan för 25 kr st, är helt perfekta att ha under klänningen, jag fryser inte.
Halsbandet syns inte så bra på bilden,men det är det som jag fick förra helgen.

1 kommentar:

Ellinor sa...

Jättefin klänning Anna, den färgen klär dig!