måndag, maj 23, 2011

Det vete katten


Idag har vi fått svar på Sashas blodprov,men rubriken är lite misstämmande, för katten vet själv inte vad som är fel med henne.
Men ingen annan vet heller.
Efter 2 besök hos veterinären och blodprov som skickats till labb, så vet de att hon har dåligt blodvärde, men de vet inte varför, det kan vara flera olika orsaker, leukemi, förgiftning, infektion mm.
Hon kan dö eller bli helt frisk.
jamen ? med dagens moderna teknik tycker man ju att de borde kunna ge ett bättre svar.
Så det enda jag vet är att jag har en ljuvlig kattflicka som blir mer social och rörlig hela tiden, jämfört med när vi var till veterinären första gången så är det som en ny katt, än om hon inte är lika tjock som hon brukar vara, och fast hon inte kutar runt lika mycket, så är hon så mycket bättre.
Så jag är glad om ni vill fortsätta hjälpa mig att be, hålla tummar och tassar.
Jag hoppas att hon blir återställd, vi älskar henne så mycket.

Inga kommentarer: