måndag, maj 02, 2011

Stackars Sasha


Min kisse har alltid haft en god aptit och varit minst sagt mullig, men sen ca 1,5 vecka så äter hon nästan inget.
Det kan vara mask, men det går inte att få i henne avmaskningsmedel när hon knappt rör sin mat, så när jag fick henne att äta grädde och tonfisk idag kändes det som en stor seger, hon ska till veterinären imorgon.
Jag är så orolig så jag har knappt sovit inatt.

Nu ska jag dessutom med Samara till verkstan, det är ju nån som kommit på den osmarta idén att hälla salt på vägarna, så saltet äter upp min bil, knaper knaper ...
Ifjol bytte jag en balk, nu är det dags för nästa, jag får hämta henne på onsdag, och den dagen ska volvon, Svea, på service, det är full fart med våra " tre ess ", Sasha, Samara och Svea, det här är en jobbig vecka.

Håll tummar och tår, tassar, fenor och vingar, ja allt vad ni har, för att min kattflicka ska bli frisk.

2 kommentarer:

agnelia sa...

Håller tummarna för lilla Sasha.
Jobbigt när ens små pälsklingar är sjuka.

Linda (BlueEye) sa...

Håller tummarna för Sasha.
Det är alltid jobbigt när de håriga bebisarna blir sjuka, de kan ju inte säga var det gör ont.

Kram Linda