lördag, maj 14, 2011

En lång resa till Ikea



Jag och Claes har varit till Ikea i Sundsvall med buss, det var trevligt, och vi gjorde flera fynd, möbler, kläder, skor, böcker och scrapsaker, det finns ett stort köpcenter på samma tomt.
Imorgon ska jag skriva mer och visa bilder på våra fynd, nu ska jag bada och sen sova, jag tittar inte ens på Eurovision är bara såååå trött, vi steg upp 5.30, åkte 7, kom hem ca 19.30.

Det bästa av allt var när vi kom hem och lilla Sasha kom ut i farstun och mötte oss, hon hade ätit upp all mat hon fått innan vi åkte = 2 portioner för en frisk katt, hon har ju inte ens ätit den mängden på 2 dar när det var som värst, och ändå hade hon ätit frukost före, plus att hon har ätit 2 ggr sen vi kom hem med .
Jag hoppas hon lägger på sig lite nu, hon är alldeles för mager än, men hon ser piggare ut.

Inga kommentarer: