måndag, mars 01, 2010

Ännu mer snö !

Ja som sagt, det har snöat sen i fredags, korta uppehåll, sen kommer det igång igen.
I natt var tidningarna sena , jag börjar kl 3, de kom 4.05, tur jag har en myyyycket tjock bok i bilen.
Sen visade det sig att alla hushåll skulle få VK idag,oavsett om de prenumererar eller inte, plus dessa höga plogkanter överallt att kliva över, och inte nog med det, jag hade punka på cykeln så jag fick ta bilen hela vägen, efter en sån här natt så kan det ju bara bli bättre.
Tur det inte var kallt, bara ca - 8 då, och nu är det - 7,2, så skönt, vi har haft så kallt så länge att jag hade glömt bort hur skönt det kan vara när man kan vara ute utan att ha vantar på,och när man slipper grimasera för att hålla blodcirkulationen i gång.

Efter att ha sovit några timmar efter jobbet så var jag med bilen till verkstan, så fyndade jag en kjol på myrorna , * visslar lite diskret * oj vad jag köper kläder,men vad ska man göra på Ersboda i flera timmar annat än att kolla på loppisar då ?

Inga kommentarer: