tisdag, mars 23, 2010

Full fart hela veckan

Jag hinner knappt blogga för det händer så mycket, undrar varför allt måste hända sammma vecka, och så tror folk att jag ska hinna med fler aktiviteter och att jag kan hitta en ledig lucka i min kalender, men nix pix, jag är runt överallt.
I går var jag till stan och gjorde en hel del ärenden, handlade mat mm, idag gjorde jag ett beställningskort till en kvinna som fyller 60, sen ikväll var jag på en kvinnofest i kyrkan med min mor, vi var ca 20 st, såg på ett kort tänkvärt budskap på dvd, sjöng en psalm och sen åt vi och pratade.
Pajer var temat, så vi åt kycklingpaj, skinkpaj, ananaspaj, krusbärspaj mm, det var kul med små bitar av olika sorter istället för att bara äta mycket av en sort.



Här är en samlarbild med autograf på ,som Claes vunnit år mig på tradera.
Alexander " Sasja " Beliavski är en av de bästa spelarna i Björklöven genom tiderna, och en av de få idrottsmän jag verkligen beundrar, jag är ju annars inte så mycket för sport.
Jag träffade honom för några år sen och fick autograf och vi tog även en bild där jag står mellan honom och en annan spelare, jag ska se om jag hittar fram bilden nån dag för att visa upp.
Och min kattflicka Sasha är alltså uppkallad efter honom,fast hon stavar sitt namn annorlunda :)

1 kommentar:

Kc sa...

Såå fin blogg du har!<333