lördag, mars 27, 2010

Ingen sommar här


Jag är avundsjuk på de som bor i Skåne. Läste häromdan i Moas blogg att hon suttit ute på gräsmattan, och i tidningen idag stod det att värmerekordet i går var 18 grader på nån ort söderut.
Det är ungefär det varmaste vi har på sommaren,haha.
Det gick ju så bra,man såg mer och mer av snögubben för varje dag,men så kom vintern och slog till igen, så nu tror jag till och med att den här stackaren vill ha lite plusgrader, han smälter ju inte på våren som tur är.
ca - 2 grader är det nu.

Vi har haft fullt upp idag,och nu är jag såååå trött, och tyvärr förlorar vi en timme inatt,men jag ser fram emot att det ska bli ljusare på kvällarna :)

1 kommentar:

Arvet sa...

Den där orten i Skåne min kära var Lund dvs där vi bor och ja... det var en underbart skön dag! =)
/Bi