fredag, juli 24, 2009

5 årig bröllopsdag !!



Idag är det 5 år sen vi gifte oss och jag blev Drottning.
Hans alias på Tradera är JuvelKungen, och jag som då var Samara bytte alias till Samara JuvelDrottningen så alla ska se att vi hör ihop.

HÄR finns länk till hans auktioner, han säljer för tillfället dvdfilmer och cd skivor.

Det regnade nästan hela dagen, det var bara kortare uppehåll,men på våra foton som togs i trädgården ser man mina blöta armar, och ibland fick jag putsa glasögonen för att se nåt.
Det regnar idag med, vi som tänkte sitta ute och äta middag, vi ska fara till Café Göteborg, bara för att det är ett kul namn på en restaurang, första gången vi träffades utanför datorn var just i Göteborg.
Men nu får vi sitta inne istället.
haha sitta inne, det är ett gammalt fängelse de gjort om till hotell och restaurang,så nu var jag väl kul ,hehe.
Men inte nog med att det regnar, han jobbar till ca 18.30, eller jobbar är lite mycket sagt, han har rast på 6 timmar i Lycksele ,så synd, hade varit bättre han hade fått komma hem i god tid.
Så vi får träffas på restaurangen då, och han kommer att ha bussuniform, wow.

Inga kommentarer: