fredag, juli 17, 2009

Utmaning

Hittade en utmaning i Nerdscrap , här kommer mina svar.

Tre saker som alltid finns i min/mitt...

Kylskåp: mjölk, fetaost,lök
Frys: hamburgare, wokgrönsaker, pizza
Skafferi: mjöl, pasta, soja
Handväska: block och penna (ifall jag träffar en kändis) , Fishermans friend.
De är världens bästa halstabletter, hjälper til och med rätt bra mot astma.
Sminkväska: jag förvarar aldrig saker i sminkväska annat än när jag reser, jag har ett sminkbord som min mamma köpte redan på 60 talet.
Mascara, ögonskugga ,läppstift mm har jag där.
Badrumshylla: deodorant, ansiktskräm, nagellack
Förråd: resväskor, kartonger för att slå in julklappar i, ett gäng Vim-flaskor.
Hjärna: man,son,katt
Jackficka: näsduk, kundvagnsnyckel, ibland husnyckeln
Kryddskåp: salt,svartpeppar,curry
Barskåp: jag är helnykterist, så jag har inget barskåp,men i matkällaren har jag Coca cola, körsbärsjuice och Loka.
Köksbänk: vattenkokare, diskmedel, olivolja


hmm, jag är gaggig, ser att jag svarade på den här utmaningen redan i maj, när jag hade sett den i Maxells blogg, ja svaren blev inte helt lika heller, haha, klicka på "frågor " så kan ni se skillnaden.

1 kommentar:

maxell sa...

Hahaha. Visst är det underbart att det inte går att svara exakt lika någon gång?