tisdag, juli 14, 2009

Äntligen !



11.40 idag så kom kylskåpet och mina nya vän symaskinen, jag tror att vi kommer att ha mycket kul tillsammans.
Det ser mysko ut på bilden,men det är så blankt att allt reflekteras i det.
Men en sak är irriterande med kylskåpet, än fast det är lite större på djupet än det gamla, och lite högre, så ryms det mindre ! Det är ju inte så stort inuti, för dagens kylskåp ska ju vara så miljövänliga och ta lite ström och ha supertjocka isolerade väggar.
Finns knappt plats för en 1,5 liters läskflaska ens.
Fast nu finns det nog många som ser det som ett tecken på att vi inte ska dricka läsk,haha.

Hade tänkt visa mer Londonbilder, men jag är så trött, ändå har jag bara hunnit 2 saker på min lista idag, vet inte var dagen farit, jag har haft fullt ändå, att ta ut gamla kylen, stoppa in i den nya osv.
Nu står den gamla i hallen och läcker, fattar inte vad allt vatten kommer ifrån ?
Om strömmen är av borde ju vatten sluta rinna, ska bli skönt att få ut kadavret ur vårt hus för gott.

Min snygging började jobba idag efter semestern, i 5,5 timmar var han borta, men vad hann jag göra ? hjälpa pojken städa lite på rummet, prata i telefon med min kusin, äta middag, se på ett avsnitt av Full frys, sen kom hen redan hem.
Hoppas hinna mer imorgon, nu är jag så trött att jag somnar nästan där jag sitter.

1 kommentar:

maxell sa...

Va härligt med att det till slut redde ut sig med kylskåpet. Det inte inget skoj med skåp som kissar på sig. Been there, have had that too...

Å det är sant det där med att nyare kylskåp ofta är mindre volymmässigt på insidan. Jag minns att jag kikade på det när vi fick byta ut våra skåp för ett tag sedan och jag valde ett som hade någorlunda volym. Eller... det var frysens volym som avgjorde i mitt fall. Den fick inte vara liten. :)