torsdag, juli 09, 2009

Mina nya kläder



Japp, eftersom jag gått ner 7 kg sen i fjol sommar så vill jag ha nya jeans, har haft herrstorlek de senaste 12-13 åren, men nu köpte jag storlek 44 i damstorlek.
Först tyckte jag att de var som gjorde för mig,men nu glider de ner med jämna mellanrum,så jag får ha bälte, ändå köpte jag dem för bara 3 dar sen, det är lite synd, besvärligt med bälte tycker jag.
Trodde såklart att jag skulle hitta snygga jeans i London,men inget resultat, alla var ju så oerhört vida nertill, jag ville ju ha lite smalare ben,och så en snygg ljus modell, gärna med en läcker detalj, (klicka på bilden så den blir större , då ser ni fickan bra.
Men i London var jeansen mörka, utan detaljer, supertrista.
Jag kollade såklart inte i alla affärer, vi var där för att se saker i första hand,men där jag kollade var det mest samma stil.
Men uppe i Lycksele, i Lappland, där fanns dessa coola jeans för 198 kr på Öhmans.
Tröjan köpte jag på Marks & Spencers för 52 kr.

1 kommentar:

maxell sa...

Jag kan bara säga: WOW! ;)