fredag, juli 31, 2009

Bilder från bröllopsdagen

Bättre sent än aldrig, här kommer bilder från vår 5 åriga bröllopsdag förra fredan.




Min mat : rostat bröd med fetaost , hommos och couscous


Claes mat, paj med couscous, creme fraische och ajvar relish.
Det var Café Göteborg i Umeå vi åt på, jag hade med den stora kameran, men hmmm, inget minneskort fanns i den, nä för det satt i datorn, tur att C har en sån mobil man kan fota med.


Vi två tillsammans, pojken tog ca 10 bilder,men alla blev konstiga, antingen blundar en av oss ,eller så grimaserar den andra.



Så en bild på mig och min prins, jag som alltid tyckt att jag har så ful näsa, är det nåt jag har komplex för så är det den.
Han däremot har den sötaste finaste näsan i världen, åååh om man hade en sån.
Jamen ... nu när jag ser bilderna så har vi ju typ likadan näsa !?
Hur går det till då.

1 kommentar:

diana sa...

Inget fel på näsan ;) Ha en bra helg ;)