tisdag, juli 21, 2009

Bältdjuret har anlänt !!


Jag fick en anonym kommentar från nån som tyckte det var en ful väska, ja smaken är som baken heter det ju, jag blev inte alls ledsen om nån tror det, utan jag tycker det ska bli intressant med folks reaktioner.
Träffade en kompis idag som sa " men vad har du för nåt, du hittar då alltid så roliga saker "
Fast jag är lite besviken på den, det ryms mobil, läppglans och nycklar,sen är det fullt, inte är det som min vanliga väska där jag får ner de sakerna + kamera, videokamera, solglasögon,plånbok, anteckningsbok, vattenflaska, bok osv osv.
Fast meningen är väl att man bara ska ha bältdjuret när man ska på fest eller så.
Ena örat hänger lite,det hade blivit vikt i paketet,men det går till sig.

Såg en annan kul grej på Roligaprylar.se, Super Mario stickers !

Fast det kostar 895 kr, och man får bara 36 delar, på bilden har de använt flera förpackningar,så det är inget jag kommer att köpa, men pojken blev ju helt salig,det skulle han vilja ha på sitt rum.

2 kommentarer:

Zarah sa...

*skrattar* Vilken festlig grej - ett bältdjur som väska! (Ska man ha ett väskdjur som bälte då?! *ler*)

Misspyssel/Cecilia sa...

hahaha *flinar massor* shit vad tufft Me want.... :P