torsdag, juli 23, 2009

Hello Kitty

Jag hade tur och hittade en del coola Hello Kitty saker att köpa under semestern.


Väskan har ingen innerficka, så den är inte så praktisk, jag vill ha mååånga fickor i en väska,men man kan väl ha en necessär för småsaker som inte ryms i innerfickan.

Rättelse : jag hittade en liten innerficka nu,det var ju bra, den var väl dold först,haha.


Solfjädern köpte jag hos Scrap Box i Västerhaninge,( länk finns till vänster ) allt annat är från London.


Nyckelringar, små pins (eller badges eller vad det heter ) och godisask i metall, supergoda hårda godisar, hade jag vetat det hade jag köpt fler.

Nudelkopparna är ju så söta, det fannas bara de här tre smakerna, så jag köpte en av varje. Naturligtvis ska jag spara förpackningarna när jag ätit upp dem, vet bara än inte när jag ska äta dem,får bli vid nåt högtidligt tillfälle,hihi.

1 kommentar:

Misspyssel/Cecilia sa...

wow sådana nudlar bör de införskaffa på ica då hade jag shoppat :P