lördag, januari 02, 2010

2009 i bilder




I januari snöade det, och katten låg mest vid elementet och purrade





I februari träffade vi Eldkvarn.

Elis hade rött hår


I mars installerade vi en ny toa

Elis hade rödbrunt hår.



I April försvann äntligen snön.



Jag träffade Wanja Lundby Wedin.


Jag och Elis var på maskerad



I Maj fick syrenbuskarna blad.


Jag hängde tvätt ute


Ica köpte nya kundvagnar


Mus mötte dammråtta bakom vår soffa







I juni slog syrenerna ut


Kameler kom till stan


Sasha njöt av solen



Vi åkte till London


Och jag pussade på en dubbeldäckare


Elis fyllde 12 och hade ljusbrunt hår, vi besökte Madame Tussauds



I juli firade vi 5 årig bröllopsdag

Och jag köpte en bältdjursväska , som här har på sig en krona från Burger King.




I augusti träffade vi Maud Olofsson


En groda kom in i huset

Vi såg kungaparet




Och jag kramade kronprinsessan



I september köpte jag världens coolaste jacka



Vi träffade Magnus Samuelsson

Och jag kramade kronprinsessan igen, hon mindes mitt namn !




I oktober fyllde Sasha 12 år

Och upptäckte ett nytt ställe att sova på.

I november träffade vi massor av kändisar.


Ardy Strüwer


Laura Trenter

Måns Zelmerlöw


Sonja Aldén, Shirley Clamp, Sanna Nielsen






Foki



I December åt jag sushi för första gången





Vi träffade Anna Lotta Larsson och Göran Fristorp

Och jag kramade en nobelpristagare, Ada E Yonath.

Och sen kom all snö ...

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad många kändisar du träffar hela tiden! Jättekul att se. :) Ja, de andra bilderna också förstås. Kram.

Ninne sa...

Oj vad många kändisar du har hunnit med under året!

Ingalill sa...

Oj vad många kändisar du sprungit ihop med under året..