fredag, januari 08, 2010

Godaste potatissalladen

I natt var det - 25 ! Men nu är det bara - 10,8, det känns som ett mirakel.


Här är min middag, jag fick receptet av min kompis Elin för ett antal år sen när jag var hembjuden til henne.
Jag gjorde en ganska stor sats så jag har rester några dar också,den blir bara godare när smakerna går ihop sig lite.
Kokta potatisar, röda kidneybönor på burk , rucolasallad, fetaost, rödlök, salt,svartpeppar, olivolja och balsamvinäger. Tomat ska också vara med, men jag hade ingen hemma. Till det åt jag 2 skivor skinka och en bit nyttigt bröd, mmmmm så gott.

Jag har en tallrik som är mindre än en vanlig tallrik,så att det ska se ut som att jag får mer mat,hihi.

3 kommentarer:

sandra sa...

det ska finnas, kika igen ;)
kram

Huyen sa...

va synd :D tkr att ryska e ascool ;)
det ser gott ut :D
kolla gärna på vänskap teckningen på min blogg, Krammar

sandra sa...

Tack, det känns jätteskönt!
hihi vad skoj, jag hejar på molly och claudia
kram