söndag, januari 10, 2010

Snöbilder

Idag missade jag kyrkan, ställde väckarklockan, men när den ringde så skulle jag ju bara ligga kvar några minuter , hmmm, vaknade över en timme senare,då var det för sent att hinna göra sig i ordning. Extra synd eftersom Claes hade lovat att följa med, men det visar ju att vi har ordentlig sömnbrist.
Det var en fin och solig dag så vi tog lite bilder ute.


Snön är högre än motorhuven.


Undrar varför snön hänger utan att falla ?


Är det så varmt kan till och med jag vara ute , - 3,2 var det då, nu har vi - 5,4.


Claes skrev i frosten på garagedörren


Asfalt har kämpat sig fram vid brevlådan, tjohej, nu känns allt mycket lättare :)

2 kommentarer:

Huyen sa...

förstår att det är mysigare att va hemma en sån vinter :D åker ni till kyrkan varje söndag?

Jeanette Wallén sa...

Jag förstår att du är trött på all snö - det är jag med! Och kylan! Uscha!

Du undrade om stämpelkillen som jag har använt på mitt RAK-kort - han kommer ifrån The Greeting Farm och är en digital stämpel, dvs. en som man köper och laddar ner från deras hemsida. Sen skriver man ut och färglägger. Lätt som en plätt och billigare än att köpa en fysisk stämpel är det också.

Ha det gott!