lördag, april 17, 2010

Annika Jankell när jag sov

I helgen är det Svea festival i Umeå, en konferens som i första hand riktar sig till kvinnor.
Det började kl 9 i går morse, och jag kan inte låta bli att undra vilka som kan gå på sånt, inte de som arbetar iallafall, så det är väl mest arbetslösa och pensionärer.
Hur som helst så skulle det komma massor med kändisar,men det gick ju åt pipsvängen pga askmolnet.
Läste förresten ett nytt ord i tidningen häromdan : askmolnsfront .
Undrar om de har hittat på det nu ?
Men som sagt, det blev inte många kändisar som kom pga inställda flygplan.
Gudrun Schyman kunde inte komma, inte heller Grynet Molvig, Paula Ternström, Mi Ridell eller Camilla Thulin.
Men i morse när jag sov så for Claes till stan,och det var visst bara han och en man till i publiken,hihi,resten var kvinnor.



Annika Jankell var glad och poserade gärna för bilder




Att Ulf Brunnberg skulle vara där var oväntat, jag vet att han ska vara i stan ikväll,men han hade fått hoppa in på festivalen när nu så många blev kvar söderut.
Claes fick en autograf från honom med, men jag visar inte den än,för vi ska åka till stan ikväll, hoppas få fler bilder på honom då så jag kan göra separat inlägg.
Han är en av de roligaste skådisarna i sverige tycker jag, hoppas på en kram från honom,hihi.

Lägg förresten märke till att nån ritat en smiley på väggen !


Rena konstverket är Annikas autograf.
Hmmm, stooooor kram, jahaja, där ser man vad som pågår när jag sover,muhaha.

Inga kommentarer: