fredag, april 09, 2010

Shoppingtrip med sonen

Igår tog jag med Elis till stan, det är svårt att hitta kläder åt honom, barnkläder är för små,och vuxenkläder är oftast för stora.
Men tillslut hittade vi en del att köpa.




I parkeringshuset innan vi ger oss ut på stan.
Vi handlade i 4 affärer, han fick 3 t-shirtar, en munkjacka, en tjocktröja, en vit skjorta, slips och kostymbyxor,för sammanlagt 1635 kr



Med händerna fulla av kassar, tillsammans med Standing man, Umeås finaste staty, jag vet inte hur många gånger jag fått för mig att det faktiskt står nån där.
Nu var vi fram och kollade noga på honom, och han är otroligt välgjord.
I bakgrunden syns Rådhuset, där jag gifte mig med Claes för snart 6 år sen.


Själv köpte jag en vattenkanna på Lagerhouse för 59 kr, jag har 46 snigelstämplar, och 2 prydnadssniglar, så den här kändes som en naturlig del av familjen.
Munnen är så söt.


Den vattenkanna vi har sen förut är en elefant, så nu har vi en cool typ på varje våning.

Inga kommentarer: