måndag, april 05, 2010

Vi har varit flitiga

Oj vad vi har städat, dels inne på toa, det var ju minst 20 flaskor och burkar osv som var framme, det blir ju så jobbigt att städa då, nu är allt i skåpet med undantag för några vackra parfymflaskor som är rena prydnaderna.
Så har vi städat i sovrummet, Claes hittade en signerad bild av Jamie Lee Curtis och Lindsay Lohan, den visste jag inte ens att vi hade, men han hittade också ett reklamblad från ÖB sen i september, hmmmm.
han hade en hel del bråte som han rensade undan,och jag hittade böcker under byrån som jag inte har nåt minne om när jag köpt.
Så har jag städat 2 hyllor med scrapsaker och jag hittade massor av piffiga saker jag hade glömt, och så några saker som jag kan sälja,det blev dubbelt så mycket plats när jag la saker i ordning och rensade lite.


Dagens souvenir är den här söta hjorten från Rhodos, när vi var där för snart 3 år sen så skulle det vara idrottstävlingar veckan efter,och det här var maskoten.
Det fanns dessutom tröjor med honom utövandes ca 15 olika sporter,men eftersom jag inte kunde bestämma vilken tröja som var sötast så köpte jag ingen alls.
Stora affischer med honom satt här och där på stan, så jag blev överlycklig när jag såg att han fanns som mjukdjur.

Inga kommentarer: