fredag, april 16, 2010

Lyxig choklad

Idag har jag läst ut Stephen King boken, recention kommer sen nån dag för hela serien med 7 böcker.
Så scrappar jag och äter jordnötter.


Självporträtt i spegel , den här blusen har min mor sytt åt mig, men tyget köpte jag i Turkiet, så den får räknas som dagens souvenir ;)



I går hade Ica fått in Bröllopschoklad !
Såklart vi köpte fast den var dyr, den lilla asken kostade 60 för 130 gr och den stora 70 kr för 300 g.
De hade en ännu större för 250 kr också,men jag glömde kolla hur mycket den innehöll.
Jag kommer att köpa en sån senare, för det är ju bild inuti på min kära Victoria :)



Jag öppnade den lilla, vet inte om det är samma bild i alla storlekarna, men jag vill äta den först innan jag öppnar nästa så håller det sig fräschare.
Det var 12 bitar i, och varje bit är riktigt stor, jag åt en bit i små små bitar , jag lyckades ta 10 tuggor,hihi.
Men det märks att det är en lyxig choklad, den är inte dyr bara för askens skull,utan den är verkligen extra god.

Inga kommentarer: