tisdag, april 06, 2010

Lite pyssel

Idag har jag varit på mitt livs första fackmöte,det var riktigt kul,och gott fika fick vi också. Efter det handlade jag mat. Förut på dan var jag ner till Holmsunds centrum och gjorde tre ärenden,och vips så har dela dan gått åt, inte hunnit nåt mer.
Men i helgen när jag var ledig så hann jag pyssla, jag är med i cybercropen på Scrappiz.



Här skulle man inspireras av en skiss, jag scrappade om OS förläggningen de byggde i Tallinn 1980.



Ett kort till mina favoritabonnenter som brukar ge mig fina julklappar.
Det var i tävlingen med tema vår.


Så skulle man använda mycket band i en tävling,jag dekorerade en ask som det varit små runda gulliga bitar hårdbröd i. Jag vet inte än vad jag ska förvara i den,men det blir väl nåt pyssligt.

Inga kommentarer: