fredag, april 23, 2010

Jill Johnson

Ikväll träffade vi Jill Johnson. Hon hade haft konsert som vi tyvärr inte såg, de biljetterna blev slutsålda snabbare än blixten.
Men efteråt signerade hon skivor.
Hon var pigg och glad och skrev gärna autografer åt alla som ville ha, och ställde upp för foton och kramade folk.


Bilden ser mysko ut nu,men jag radera ut ansiktet på 3 personer i bakgrunden innan jag laddade upp detoch jag var för lat för att göra det snyggt.


Bra modell är hon, inga blinkningar där fast det blixtrar.


Jag hade med en skiva och en film ,och så köpte jag två till skivor av henne.


Vi fick autograf i block också ,och på foton.

Nu ska jag packa det allra sista till pysselträffen imorgon, sen blir det ytterligare en kändis efter det, Claes ska dessutom hinna med en kändis när jag är på träffen, först tänkte jag att det var synd att jag missar pga träffen, men sen kom jag på att hade det inte varit pysselträff så skulle jag inte tagit ledigt inatt och alltså sova då på förmiddan ändå.

Inga kommentarer: