lördag, april 24, 2010

Jonas Gardell

Ikväll har vi träffat Jonas Gardell ( det rimmar,haha )
Han hade en show som vi inte hann se, jag var på pysselträff idag och fick fara tidigare från den för att hinna träffa honom efter showen, men det var trevligt det också.


Han kom ut från logen, skrev autografer till oss, vi tog bilder och sen gick han ut bakvägen


En mycket bra bild


När han fick se mig så sa han : du ser ut som att du vill ha en autograf .
Jo, jag vill faktiskt ha två, en till mig och en till min kusin, sa jag.
Så han skrev dem, och signerade en bild, och bad mig hälsa henne från honom.
Och sen sa han hej då och gick,vi hade tur som hann prata med honom,det var flera andra som väntade en bit längre bort,men de hann aldrig reagera när han dök upp.

Imorgon ska jag visa bilder från pysselträffen,och bilder på den kändis Claes träffade idag, som ledtråd kan jag säga att det är en riktig höjdare, hihi.
Nu ska jag bada och sen sova, 9 timmar tills jag ska stiga upp och göra mig i ordning till kyrkan.

Inga kommentarer: