söndag, april 18, 2010

Ulf Brunnberg och Ulf Dohlsten

Efter middan gick vi alltså för att träffa två bra skådisar.
När vi kom dit så var pjäsen redan slut, men en man som jobbade där tog med oss till logerna. Vi fick vänta i köket, sen kom han tillbaks och sa att de bytte om,men skulle komma till oss när de var klara.
Jag kunde knappt sitta stilla, tänk att sitta där och veta att om några minuter kommer Ulf Brunnberg in i rummet ,för MIN skull !!! hihi.



Och så kom de , artiga män, båda två räckte fram handen och hälsade på oss, och presenterade sig, " Ulf " sa den ena när han räckte fram handen,och sen den andra. Jo jag vet det ,sa jag, och så skyndade jag mig att säga " Anna " ,men jag började ju fnissa först, de behöver inte direkt presentera sig.
Ulf B kände såklart igen Claes från morgonen när de träffades, så jag sa att jag hade blivit avis när jag såg fotona och att vi kom dit för att jag också ville träffa honom.
Så skrev de autografer i blocken åt mig och pojken, och Ulf B signerade Göta kanal och Jönssonligan filmerna. Så häftigt, varje gång vi tar fram de filmerna sen så vet jag att " Vanheden " har faktiskt hållit i våra filmer och skrivit på omslagen.
Vi tog fler bilder också,det här är den bästa.


Om nån undrar vem Ulf D är, han var med i Hem till byn, och Vita lögner, jag har aldrig sett dem, för mig är han mest känd från Polisen som vägrade ta semester .
( Poliserna i Strömstad, de filmerna är så underbart bra )
Jag fick kramar av dem båda två och sen skulle vi så klart ta bilder.


Den här bilden borde jag göra en förstoring på, den här träffen var nog näst bäst efter kronprinsessan :)



Inga kommentarer: