söndag, april 11, 2010

Nu ska det bli fart på mitt fläsk

Japp ,nu har jag tänkt börja träna regelbundet, och min personliga tränare är Paolo Roberto .



Den här dvdn medföljde tidningen Topp Hälsa som jag köpte förra veckan,jag har inte kollat på den än, men imorgon ska jag börja. Den är 50 minuter, men otränad som jag är så räcker nog 10 minuter till att börja med.

Idag har det varit en strålande vacker dag, ca 6 grader i skuggan, 15 i solen som bäst, jag riktigt såg hur snön smälte, plattorna på gården där volvon ska stå, har börjat komma fram så smått.
Heja våren !

1 kommentar:

Charlotte den virriga sa...

Heja Samara!!! Du är duktig du... träna är inte min melodi alls... hua... beundrar alla som kan, vill och orkar. Jag slutar att äta istället, dumt va? Så blir min dag bara snurrig och jag flyttar bloggen och en timme senare är jag tillbaka i min gamla igen..suck... blogger begrep jag mig inte på alls...
Ha en fin dag Samara!!