måndag, april 19, 2010

Sniglarna snackar

Idag har jag gjort 3 kort och scrappat en sida, jag måste ju hinna med mitt mål, jag hade i början på året satt ett mål på hur mycket jag ska skapa innan jag får köpa nåt pyssligt ,och nu fattas bara ett kort och 5 bokmärken,så det hinner jag imorgon.
Och självklart kollade jag på Jönssonligan när jag pysslade, här kommer den allra bästa scenen från den första filmen , jag skrattar nästan ihjäl mig åt den.
Backade och såg scenen sådär 7 ggr i rad, haha.

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Åh, jag fick kortet idag och tack, tack, tack så hemskt mycket! Vad fin du är och vad fint kortet är! Jag tyckte särskilt om slottet!

Massor av kramar till dig! Du har ett gott hjärta!

Ps. Det var fint att få ett grattis idag också. Så blev det flera dagar liksom.