torsdag, augusti 26, 2010

En kväll i Grebbestad

Jag skrev i går att jag skulle visa bilder från Norge idag, men jag glömde bort att vi åkte inte direkt dit.
Eftersom vi inte kom på att vi ville till Strömstad förrän 2 veckor innan vi åkte,så var såklart alla hotell fullbokade, därför bodde vi på hotell Vinbäck i Tanumshede.
HÄR kommer man till deras hemsida.


det är lite kul att på förstasidan så ser man vårt hotellrum, jämför med min bild.
Alla rum är nämligen unika,så jag vet att det är vårt på bilden.
Jag kan verkligen rekommendera hotellet, det var så rent, på scandic är det ofta grus på lakanen när man ska sova, och annan smuts, men här var det väldigt rent, och personalen log äkta, de log inte bara för att vara artiga, utan det syntes att de trivdes med sitt jobb.

Vi tog inga fler bilder från Tanumshede, vi glömde fota hotellet utanför, och det fanns inte mycket mer att se, det var Ica och en kiosk typ.
Så vi åkte till Grebbestad och åt där.


Evert Taube, men han har ju 3 händer ! Varför då ?



Vår volvo utanför Ica.


Jag åt langos, men en räka hoppade ner i knät på mig,och citronklyftan flög i väg över axeln, oj vad jag skrattade. Claes åt kebabtallrik.


Snygg utsikt.

2 kommentarer:

maxell sa...

Gaaah langos! Varför har jag inte lagat såna i sommar?

HelenaN sa...

Men såå gott med langos - nu var det längesedan jag gjorde såna å jag vet att min äldsta dotter längtar efter såna...
Jättevackert foto med båtarna som ligger i hamnen.
Kram HelenaN