lördag, augusti 21, 2010

Trist blogg

Jo jag vet, min blogg är tristare än allt just nu, men jag har fullt upp med tvätten och disken osv, och så ska jag göra allt det Claes brukar göra,och pyssla om honom, tappar han nåt på golvet så kan han ju inte ta upp det, jag fattar fortfarande inte att sjukvården skickar hem en människa några timmar efter att han opererats i magen, jättekonstigt ju.
Men ingen av oss gillar sjukhus, så det är ju skönt för oss båda att vi får vara tillsammans,och att han får sova i sin egen säng, bara det att min börda med allt jag ska göra har ju ökat med ca 200 % nu.
Fast jag har ju en snygging att titta på :)
Vi fick pojken till att torka golvet på sitt rum efter lagningen av väggen, och så följde han med mig och kastade pappersinsamlingen, man får ju vara glad för det ändå, annars smet han iväg till sin pappa.
Imorgon stannar jag hemma från kyrkan, törs ju inte lämna stackars Claes ensam.
Men då ska jag få tid att visa några fina bilder från semestern också.

1 kommentar:

Ellinor sa...

Hoppas han mår bättre nu! Vad är det han opererats för (om man får vara nyfiken).