fredag, augusti 06, 2010

Mona Sahlin

Inatt hann jag knappt sova alls, ca 2 timmar och 20 min ,jobbade i ca 2,5 timmar, fikade och läste tidningen, sov ca 2 timmar och 40 min.
Men tänka sig, jag drömde att Mona Sahlin skulle på jakt efter en värdefull pärla,men hon fick slut på chilisås och då stack hon därfrån.
Haha superknäpp dröm, sen var det dags att vakna och fara till stan, just för att träffa Mona.
Jag gillar inte hennes politik, jag ska inte rösta på henne.
Men det var ändå kul att träffa henne för att hon är så känd.


Hon skrev autografer åt alla,och de som ville fick fota och ta i hand,så jag passade på såklart.


Claes fotade mig när jag fotade henne hihi.

Sen hade vi en del ärenden i stan, och så har jag småstädat hemma, dan har känts lång men ändå har jag inte gjort så mycket,för jag är så trött.
5 veckors semester,och jag är redan utarbetad och sliten efter 5 dar på jobbet.
Men vi gick på en promenad till parken och matade ankorna ikväll, hela familjen, även kissekatt :)

1 kommentar:

Charlotte sa...

Du träffar verkligen på en massa kändisar!
Jag mailar dig en dag snart. Förresten så har jag foto på Pontus Gårdinger (är väl så han heter) i sin tjusiga bil!! Snabbfoto på gatan på Söder i Stockholm. Fick även med ryggen på en barnprogramledare som jag inte vet vad han heter. Får väl snart börjar spana kändisar jag med!!! Gick förbi Alexandra Pasacalino (hur stavar hon???) 20 cm från mig och jag märkte det inte förens maken påpekade att hon gått förbi oss. Hm.. jag får bli bättre på att ha ögonen öppna.
Har du det bra annars? Saknar dig... och vår pratstunder. Det blev tomt när du åkte hem. Kram! Jag ska börja blogga igen, snart.