söndag, augusti 29, 2010

Invigningen dag 2

Idag " skolkade " jag från kyrkan för jag ville se Mojje.
Igår var det massor av folk på invigningen,men idag var det inte så många.
Verkligen inte många alls.

De här bilderna har jag tagit från gång och cykelbron Svingen .

lördag, massor av folk


söndag, nästan helt tomt



här var det massor av folk igår som trängdes för att se Kungen.

Är det ens nåt på gång ? jodå, det var det, och nu fick man gå i i stationsbyggnaden, allt var nytt och blankt.
jag har aldrig sett en ny rulltrappa förr, räckena var svarta och blanka.


En bra grupp uppträdde för en publik på ca 20 pers.

Nars heter de, lokal grupp, jag tyckte de spelade hårdrock, men i tidningen stod det att det var punkrock.

Jag köpte en skiva och fick autografer, de var jätteglada att få prata med mig och sälja en skiva, kanske de inte är vana att skriva autografer ?
Väldigt trevliga tjejer är det.



Sen kom Mojje, men två i publiken var inte människor, haha vad är detta ?


Heja Mojje !

Han hade ca 100 i publiken plötsligt, barn, vuxna och gamla, alla tjoade, hoppade och viftade med armarna. Men jag hade så ont i foten att jag gungade lite upp och ner på tårna bara.

Så fick jag en bild tagen som minne, och en kram såklart.

Han signerade hela min samling , plus en autograf i blocket också.
Jag hade frågat honom på Facebook häromdan om han skulle ha signering, och han svarade att det skulle han.
Idag berättade han att det var för att jag hade frågat om det som han hade tagit med skivor och fixat till en liten signeringsträff :)
Två av de här skivorna köpte jag i dag, de andra hade jag sen förr.

Sen är jag så trött efter denna helg, vill bara sova, men jag ska stiga upp om 4 timmar 17 min, äääh, tur det är bara 54 arbetsdagar kvar nu :)
Ska bara sminka av mig, borsta gaddarna och sen krypa ner hos kissekatt i sängen.
Claes ligger på soffan och kollar på film.

1 kommentar:

lisalee sa...

Hallå!
Jag undrar om du skulle kunna maila alla bilder du har på NARS från spelningen till mig? Jag spelar trummor & bandet & vi har väldigt få bilder från just den spelningen.

Mvh lisalee
lisalee@nars.se