torsdag, augusti 26, 2010

Rensning pågår lite försiktigt

Den här veckan har jag inte hunnit så mycket, men jag är ju så trött hela tiden så jag är yr.
62 arbetsdar kvar.
men vi sålde pojkens playstation 2 och xbox på tradera , han har ju playstation3 och xbox 360 nu,
så jag packade och skickade dem idag, nu fick vi ut dem ur huset, de hade stått oanvända typ ett år.
Det finns dessutom sammanlagt 48 !!! spel som ska säljas, äääh, jag har det jag gör.
Så fick jag sålt 4 assietter också som skickades idag.

I går rensade jag och pojken i en av hans lådor med Mcd leksaker, nästan allt skulle i säljeshögen, bara några få vill han ha kvar,och några, hmmm, ville jag ha kvar :) Alladin är ju min favorit, jag har till och med tapetbård med honom i sovrummet.
Sen har jag varit diskbänkens väktare i några dar sen jag fick det helt rensat , nu mera ylar jag om nån sätter ett glas där. Jag som hade tänkt förut att vi skulle behöva ett extra bord på hjul för att få arbetsyta, nu kan man både baka och laga mat samtidigt,och det är plats över ändå.

Inga kommentarer: