fredag, augusti 20, 2010

Opererad snygging

Det kommer att dröja innan jag får ordning på huset.
Golvet är klart nu,men det fattas att laga väggen, måla taket, köpa tapeter och sänglampa, sätta upp dem, skaffa nya foder på dörrposterna, sätta fast dem.
Dessutom är Claes nyopererad idag, och allmänt trött och yr,så jag får hjälpa honom en del , och så ska jag upp och jobba om 4 timmar nu.
Sova ? det får jag göra när jag slutar om några månader typ.
Men leta fram filmen som sonen inte hittar,eller göra popcorn åt honom, näää, det gör jag inte ikväll.

Jag är så glad att jag har en far som är händig och hjälper oss med golvet :)

1 kommentar:

Åsa72 sa...

Mäh... Hur gammal är sonen egentligen? 3 år, eller...?! Leta fram film och poppa popcorn kan han faktiskt göra själv! *näven i bordet*

Om inte annat så sätter jag honom på att göra det, när jag kommer om några veckor. Då ska han få lära sig ett och annat. ;)

Kram och ha det gott!