torsdag, augusti 12, 2010

Kinamat och en stol

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera, jag har så mycket att göra den här sista veckan Claes har semester,och så skjuter jag upp bloggandet tills jag inser att jag ska stiga upp om 3 timmar och då är jag för trött.
I tisdags var vi till stan och köpte en ny skrivbordsstol åt Elis, som födelsedagspresent, han fyllde år i juni,men ha har antingen inte velat följa och handla,eller så har vi haft fel bil ,utan kombi är det svårt att köpa möbler.
Sen åt vi buffé på Eastern palace.


Claes njuter.


En dekoration vid vårt bord, fotad av Elis.

I går rann tiden bara iväg,men jag skrev brev till 5 skådespelare, postade dem idag, spännande värre.
Idag har vi beställt hem 7 ton grus som kommer imorgon, och så har vi varit på återvinningen 2 ggr med bland annat : korgstol, grill, bord, flera säckar brännbart, gammal olja, bilbatteri, gamla tallrikar med nagg osv osv.
Och så har vi hälsat på min mor ute i sommarstugan.

Inga kommentarer: