måndag, december 13, 2010

Årets gran

Jag var alltså på intervju idag, angående cirkelledare för scrapping, men de hade inga lediga jobb nu, utan de ville ha några scrappare i reserv ifall nån ändrar sig,blir sjuk osv, men hon sa att jag kanske kan få ta hand om nån 2 timmars träff för ungdomar på sportlovet, hon skulle höra av sig om det blir nåt.
Men vad som var kul var att hon tittade på de scrappade sidor och kort som jag hade med och sa : det märks verkligen att du kan scrappa.

Sen skulle jag hjälpa till på Emmaus och sortera inkomna saker, men av nån anledning var ingen där, så det var bara att åka hem, jag ringde tjejen som är ansvarig och hon blev förvånad och sa att nåt måste ju ha hänt med den som skulle vara där idag då, men nästa vecka ska jag göra ett nytt försök, då ska hon själv vara där :)


Vi lär inte vinna nåt pris för snyggaste granen, det är nåt mysko med grenarna nertill, de hänger liksom, först hade vi en gran som var sen jag var liten,men den blev mer och mer sliten så när den var ca 32 år så fick den fara till granhimlen, men den här från Rusta har redan börjat ge sig på tredje julen, suck.


Elis hängde upp en Teletubbie !
Den köpte han i Ryssland 2003, i en pappershandel av alla ställen.
Jag minns fortfarande den smala kullerstensgatan som affären låg på, åh det var så fint där.


En hundrumpa ! köpt på Ikea, pojken hade kul minsann, men varför hänger stackars Maggie Simpson upp och ner ? Jag ska befria henne när han gått till sängs i kväll ;)


Ljusslinga runt spegeln i hallen, det lyser så mysigt när taklampan är släkt.


Och så en bild som inte hör till ämnet, mina nya örhängen som jag fick av min kompis Mella. Elefanterna har hon fått från Malaysia, och eftersom hon vet att jag älskar elefanter så gjorde hon de här söta örhängena till mig.
Kolla gärna på hennes blogg, hennes julkort är otroligt fina.

1 kommentar:

M sa...

Så söta örhängen!
Hittade hit via Alltomscrap :)

Jag lottar just nu ut två par som jag gjort! :)

Kom in och tävla vetja!

http://marymarydel.blogspot.com/